wtorek, 31 lipca 2012

MY CAMERA ON THE SITE :(

No tak, mój aparat marki fuji trafił do serwisu. Powód - wcale go nie oszczędzam robię nim zdjęcia gdzie się da i jak tylko się da i bardzo nie mało. A teraz zostałem bez aparatu !!! powiedzmy/napiszę tak że bez bo mam tu taki jeden pod ręku do zdjęć ekspresowych typu polaroid. Wyprodukowany przez fuji instax 120. Jest też i zorka, ale o niej może później. Wracając do tego fuji.
Jest przednio, naciskam spust a on (aparat) wypluwa mi małą karteczkę z gotowym zdjęciem czary - normalnie czary - jak te małe krasnoludki tam to wszystko tak szybko robią?
Zapraszam na bloga w odsłonie polaroid'owej :)
To pisałem ja Stasiu
Ostatnie zdjęcie przedstawia prawdziwą kolejkę!!!
do Baru Turystycznego na ul.Szerokiej w Gdańsku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz